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연구논문

게재년월 저자명 논문명 게재지명
2024-12 Martin Hemmert Dancing with strangers: a dyadic view of university-industry research collaborations INDUSTRY AND INNOVATION
2024-12 홍세준 Attracting Young Talents through Immigration Policies in High-Tech Areas in South Korea 한국의 첨단 기술 분야에서 이민 정책을 통한 젊은 인재 유치 한국이민정책학보
2024-12 배종석 High-Performance Work System and Organizational Resilience Process: The Case of Firms During a Global Crisis JOURNAL OF APPLIED PSYCHOLOGY
2024-12 정지윤 Driving creativity in the AI-enhanced workplace: roles of self-efficacy and transformational leadership CURRENT PSYCHOLOGY
2024-12 김병조 Smart Product Launch Strategy Lessening Information Asymmetry ASIA PACIFIC JOURNAL OF INFORMATION SYSTEMS
2024-12 편주현 FDI, Domestic Firms’ Productivity and Wage Premium of Skilled Workers: Evidence from Peru JOURNAL OF ECONOMIC DEVELOPMENT
2024-12 김상용 Investigating the Impact of Content and Style on Consumer Responses in YouTube Review Videos with a Data-Driven Approach 서비스마케팅저널
2024-12 임호순 선제적 품질관리의 이해와 사례 품질경영학회지
2024-12 정인식 Driving creativity in the AI-enhanced workplace: roles of self-efficacy and transformational leadership CURRENT PSYCHOLOGY
2024-12 정인식 글로벌 시장의 제품전략: Premium, Goodvalue, or Economy? 무역학회지
2024-11 정재호 국경 간 M&A에서 피인수 기업의 자회사 경험이 M&A 가치에 미치는 영향 국제경영연구
2024-11 고병완 큐레이션 시스템의 차별성 및 다양성과 소비자 만족도 사이의 관계에 대한 연구 경영정보학연구
2024-11 전재욱 중간관리자의 리더역할 정체성과 부하역할 정체성이 임파워링 리더십의 적하효과에 미치는 영향에 관한 연구: 조절된 순차적 매개효과 분석 인사조직연구
2024-11 석관호 가격에 근거한 제품 제시순서가 가격탄력성에 미치는 영향 마케팅연구
2024-10 정재호 Agglomeration Types and SME Exporting: Examining the Impact of Local and Foreign Exporters Across Industries 인터넷전자상거래연구
2024-10 김진배 The Non-Linear Relationship between Asymmetric Cost Behavior and Firm Performance 국제회계연구
2024-10 이장혁 Asymmetrically Increasing Likelihood Judgments of Success: Evidence from Lottery Sales Data MARKETING LETTERS
2024-10 조경아 Asymmetrically increasing likelihood judgments of success: Evidence from lottery sales data MARKETING LETTERS
2024-10 노인준 Evaluating Quality Reward and Other Interventions to Mitigate U.S. Drug Shortages JOURNAL OF OPERATIONS MANAGEMENT
2024-10 석관호 Effects of Feedback about Overhead Spending from Charitable Organizations on Overhead Aversion JOURNAL OF NONPROFIT AND PUBLIC SECTOR MARKETING
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